FORSVARETS DAG 2019

FORSVARETS DAG PÅ KRONBORG

CVR-nr.: 36672846

Ved   Peder Jon Andersen, oberstløjtnant   Gartnerhaven 8, 2800 Kongens Lyngby         Tlf. 40 74 53 34     E-mail: peajay@pc.dk

Marts 2019

Forsvarets Dag på Kronborg, lørdag den 21. september 2019

Tiden nærmer sig for Forsvarets Dag på Kronborg. I år afholdes begivenheden lørdag den 21. september.

Vi sender hermed invitation og opfordring til at deltage i paraden gennem Helsingør, hvor vi håber på mange faner, mødet på Kronborg samt den efterfølgende frokost på Kadetten. Vi håber på, at mange af jeres medlemmer vil møde op og deltage i arrangementet, der gennemføres jf. det vedlagte program.

Der opfordres til at møde i god tid.  Fra kl. 09.20 underholder Kvindelige Marineres Musikkorps på Axeltorv, mens paraden gøres klar til afmarch mod Kronborg kl. 10.05, anført af Tambour korps Københavns Vestegn.

I Riddersalen på Kronborg føres fanerne ind og Forsvarets Dag på Kronborg festligholdes med årets militære og civile hovedtaler samt koncert og fællessang.

Tilmelding til Forsvarets Dag på Kronborg skal være vores kasserer Stig Ødorf              (mail: susanne.stig@youmail.dk )  i hænde og beløbet indsat på vores konto senest den 31. august 2019.

Deltagerprisen for hele arrangementet er 150,- kr. pr. deltager                                      (inkl. frokostplatte og en øl).

Beløbet skal overføres med oplysning af enhed/forening og antal deltagere til kontoen Forsvarets Dag på Kronborg, v/ Stig Ødorf Nordea Bank, Reg.nr. 2418 konto 8251204048

Jeres fane og fanevagt bedes meddelt til sekretær Allan Wad Johansen på mail: awj@neptune.dk  Fane deltager i paraden og i Riddersalen på Kronborg.

På gensyn den 21. september 2019

Peder Jon Andersen Oberstløjtnant af reserven, Formand

Forbehold for ændringer

09.20 Kvindelige Marineres Musikkorps underholder