BOWLING 28-11-19 Er afholdt

BOWLING 2020

Kære alle.

Da vi allerede nu kan se, at vi – meget forståeligt i den nuværende situation – ikke kan samle 25 personer, der vil stille op til vores bowlingaften, har vi som ansvarlig bestyrelse valgt at aflyse arrangementet.

Så må vi se, når vi får normale tilstande igen, om vi ikke kan finde en dato for gennemførelse af arrangementet, for vi synes det plejer at være så stor en succes, så vi ikke vil snyde vore tro husarer for det.

Vi vender tilbage omkring arrangementer i 2021, når vi kender lidt mere til, hvad man må og ikke må.  Indtil da, hav det godt og igen pas godt på hinanden.

Med mange venlige husarhilsener

GARDEHUSARFORENINGEN FREDERIKSBORG

pbv. Eric Saugman

Bowling 2019

Efterårs Bowling holdt vi sammen med Frederikssund.29 forventningsfulde medlemmer, venner og gæster var mødt til vores årlige og efterhånden traditionsrige bowlingaften i Hillerød. Efter 1 times intens bowling, og stor applaus fra publikum, kunne vi udnævne de 7 heldige / dygtige vindere som hver fik deres vinho do porto velho. På bane 7 blev der uddelt økologisk slik. Efter bowling nød vi en meget lækker julebuffet. Vi havde en hyggelig aften til alles tilfredshed. En stor ros til Hillerød Bowlingcenter for lækker mad.

Bane 1

Kristian Klysner ( GHF Frederikssund )

Bane 2

John ( Gæst )